2011. október 28., péntek

Már akartam mutatni

őt:

Zelnicétől  kaptam, vagyishát...állítólag megdolgoztam érte :)
Kicsit féltem, hogy összekoszolódik, annyit fogdostam, de nem igazán tudtam eldönteni mi kerüljön bele, míg nem olvastam egy amerikai textiles blogban, hogy a rajzait, ötleteit egy füzetbe gyűjti az illető. Azonnal tudtam, hogy ilyenek kerülnek majd a könyvecskémbe (hát nem is füzet ez kérem), annál is inkább, mert mellette hevert vagy öt cetli firkálmányokkal. Naszóval lapozható lesz ez elölről és hátulról is, az elején kezdődnek majd a rajzok, ötletek, a hátulján pedig a lelőhelyek, egyéb írásos mindenség, amiket csak alfanumerikus karakterekkel lehet jegyezni. Aztán egyszercsak összeérnek és akkor...akkor majd nem tudom mi lesz :)




1 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Hát igen, efféle gyönyörűségekbe csak maradandó dolgok kerülhetnek! :o)