2011. február 8., kedd

Minden nap egy öltés 2.0

Nagyjából itt tartok, mivel elsején indult a játék, úgy gondoltam, minden kedden megmutatom, hol tartok. Elkezdtem kihímezni az írást, aztán kibontottam, túl bumfordi volt, az is lehet, hogy fel sem varrom majd a munkára, azért a fotó kedvéért odatettem, mégiscsak az volt az első ötlet. Aztán jött a faliújságomról az egyszervalamikor filcre hímzett kis virágos, aztán a punchingolt virágos, amit még valamikor évekkel ezelőtt a varrógécentrum punching varrógépbemutatóján alkottam, illetve egy nagyobb darab volt, de levágtam ezt a kis részletet belőle. Ide szánom még ezt a sötétzöld horgolmányt is, ez is régi, még nincs végleges helye a munkán. 

1 megjegyzés:

erikastyle írta...

Kedves Dióhéj! Ha van egy kis időd, kérlek nézz be hozzám, van ott valami a számodra! :) Köszönöm! Puszi! Erika