2011. február 9., szerda

Díjak rendhagyó módon

Megintcsak díjakat kaptam, kettőt is, amiket köszönök szépen, ezúttal úgy gondoltam, máshogy térek el a hagyományoktól, mint múltkor.

Az egyiket SDAnitától kaptam, amit köszönök szépen, álljon itt két kedvencem tőle kedvcsinálónak, aki esetleg nem ismerné a blogját, vagy a munkáit.




A másik díjat Banász Erikától kaptam, tőle is álljon itt egy kis ízelítő:




A díjazottak pedig, vagyis akikről úgy gondolom, hogy érdemes meglátogatni őket:

Harmatcseppek, aki szépséges fonalakat gyárt rokkával, felelevenítve az asszonyok ősi fortélyait




Judit Eszter  finom nőies színvilágú munkáit is érdemes megnézni:



Aztán itt van Naomi, akinek sok olvasója lévén nem szorul népszerűsítésre, de mégsem tudom kihagyni a sorból, emiatt a gyönyörűség miatt:


Aztán itt van még CorNit, aki olyan mesés dolgokat alkot, hogy azt sem tudom melyik képét szúrjam be ide, de azért mégis, egy-két kedvenc: 


Zeldát is ajánlom még nektek, aki ugyan nem foltvarr, hanem gyöngyöt fűz, de szebbnél-szebbeket és ráadásul nem sajnálja megosztani a fortélyokat, útmutatót is lehet találni nála:




Figyelem, ez az ajánlás az ajánlottakat nem kötelezi semmire, ha akarják, tovább adhatják, de igazán nem szeretnék terhet róni senkire, nekem most kivételesen jólesett kicsit böngészni kedvencek után.



4 megjegyzés:

Zsu írta...

Köszönöm Dióhéj, megtisztelsz!

Timi írta...

Jaj de kedves vagy!!!!!!!! Köszönöm szépen, jól esik :D Örülök, hogy gondoltál rám :D

SDAnita írta...

Koszonom...ez meghato volt !

Judit Eszter írta...

Köszönöm a figyelmedet és kedves szavaidat!