2013. október 28., hétfő

Nem tudom

ki hogy van vele, de nekem állatira hiányzik a google reader, nekem az volt a fészbukom, az volt a közösségi oldalam, ott olvastam, gondolatban ott szóltam hozzá és ne mondja nekem senki, hogy van ez a blogger olvasó, mert az nem ugyanolyan. Csonkának érzem magam azóta, nem olvasok kreatív blogokat, nem gyönyörködöm mások alkotásaiban és nem értesülök kreatív eseményekről sem. Persze ez csak nekem rossz, nektek, akik ezt olvassátok ez nem akkora baj, tudom én jól, de reménykedem, hátha olvassa ezt valaki és tud valami readerhez hasonlatos jószágról, amiről én nem tudok és azonnalnyomban meg is osztja velem.
Hoztam pár képet is, amiknek legújabb szokás szerint semmi köze a rongyokhoz.


7 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Óóóó, hogy miért nem siránkoztál időben????!!! Egy mozdulattal áthelyezhető (volt) a teljes google reader adatbázis a google chrome egyik alfajába, Feed a neve és bár kicsit más a felülete, két-három hét alatt totál megszokható, én már jobban szeretem, mint valaha szerettem a readert, pedig azért is rajongtam.

Próbáld csak ki, megszereted! :)

dióhéj írta...

ó hogy imádlak Kicsikató, mi több, igazság szerint épp benned bízva írtam ezt e bejegyzést, emlékszem annakidején a goggle readerre is miattad szoktam rá :)

kicsit keresgélek és próbálkozom, ha nem sikerül beüzemelnem, kérhetek tőled segítséget?

KicsiKató írta...

nanáhogy!

megtisztelsz :)

dióhéj írta...

no már találtam is egy olvasót, azt a feedet nem sikerült jól beállítanom, de ez: http://theoldreader.com/ teljesen olyan, mint a reader volt, csak azt nem tudom, hogy a bloggerből hogy tudnám kinyerni az adatokat, mert ugye a readeres adatmentés már nem lehetséges, elképzelhető, hogy a bloggerből nem tudom importálni egy másik guglibarát termékbe az adatokat?

KicsiKató írta...

Nem ismerem ezt az oldalt, most ránéztem a bloggerre és sajnos simán lehet, hogy nincs ott exportálási lehetőség. Én nem találtam, valami ilyesmi miatt költöztem át anno teljesen a readerre.

szekelybakk írta...

Szia, még soha nem írtam neked (másnak is nagyon ritkán, én inkább olvasó típus vagyok. A reader után én a feedly.com-ra tértem át. Ha esetleg elmentetted még a reader bezárása előtt a "takeout" file-t azt egy az egyben be tudod tölteni. A Feedly nagyon barátságos, könnyen kezelhető, mindent tud amit a reader tudott (legalábbis én még nem találtam olyat ami hiányzott volna). Megy minden böngészőben és okostelefonos változata is van. Egy próbát megér, nézz rá itt: http://cloud.feedly.com/#welcome

dióhéj írta...

szia Székelybakk, köszönöm szépen a tanácsot, kicsit körülnéztem a a chrome webstore-ban és éppen a feedlyre esett a választásom, még beüzemeltem az old readert, de ez a feedly jobban tetszett, sajna takeoutom nem volt, de így legalább szelektáltam, úgyis változott valamelyest az érdeklődési köröm :)