2011. december 13., kedd

Handagora

Nyilván sokan láttátok már, hogy az oldal elindult: Handagora

Két dolog ezzel kapcsolatban, amikkel sokan megkeresnek levélben:

1: nem kell kérdezni, az csak természetes, hogy jöhet bárki, nem kell kérdezni, sőt én örülök, ha jöttök, elkészült holmikkal, kellékekkel, amit csak szeretnétek eladni és kapcsolódik, a kézművességhez.

2: nem, azért sem haragszom, ha valaki nem jön, vagy valakinek nincs ideje most termékeket feltölteni, megértem, hiszen nekem sem nagyon van időm, itt az év végi hajtás a munkámmal kapcsolatban, sokan pedig vásárokba jártok, jól tudom, ebből a szempontból sajnos nem a legjobbkor történt a nyitás.

Aki jött és hozott eladnivalót, vagy vásárolt, annak örülök, a facebook oldalon bármit közzétehettek, amit az oldalon kínáltok, vagy amit kerestek.

És akkor néhány ízelítő:









7 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Én már töltögettem, de azt sehol sem találom, hogy az eladókra milyen anyafgi feltételek vonatkoznak. Nyilván nem jótékonyságból tartod fenn az oldalt...

dióhéj írta...

szia, eddig alul volt a lap alján, de most felülre tettem, úgy tűnik nem volt megtalálható :)

Huligánlány írta...

OKé, köszi, ha másik nem jelezték, akkor vszleg én voltam figyelmetlen...

Ulla's Quilt World írta...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world! www.quiltworld2.blogspot.com
Yours, Ulla

dióhéj írta...

Many thanks Ulla :)

I follow your blog, your works are very nice!

Erika írta...

Boldog, Békés, Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

nefer írta...

szia, véletlenül találtam Rád, ás a Handragoras oldalra...köszi...már töltögetek :)