2011. június 17., péntek

Ezek viszonylag újak






csak még nem volt időm iderakni őket. 

11 megjegyzés:

Piszke írta...

Jöttem megint gyönyörködni, sóhajtozni. Nekem ezek a fémkeretes cuccok a gyengéim. ;) Egyre inkább. Számomra olyan a blogod, mint egy kiállítás: minden apró részletet alaposan szemügyre veszek és az összhatáson nyugtatgatom a tekintetemet. :)

МамаФиалка írta...

nice!!!

Lente Julcsi írta...

Mintha a dédi régi ládikójából kerültek volna elő :)

fxtina írta...

minden alkalommal, amikor megnézem a blogodat, elbájolódok! :)

Tündéri Lonka írta...

szerelem.

Névtelen írta...

Jesszasz! de baromi jók!!!
üdv: maple

Polyák Ildikó írta...

Nem az én világom, de nagyon örülök, hogy kitaláltál magadnak / másoknak / egy egyedi, jól felismerhető stílust.

dióhéj írta...

szisztok, köszönöm a méltatást mindenkinek :)

nem is tudom Ildi, hogy kitaláltam-e bármit, meg hogy stílus-e ez egyáltalán, de nekem tetszik és élvezet művelni :)

Nati írta...

Gyönyörűségesek. A fém és a csipke együtt! Jaj, nagyon szépek!

josette.272@gmail.com írta...

superbe j adore ton blog c est une merveille bisessssssssssssssss

Kankalin írta...

Kedves Dióhéj!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, az etsy-n már megtaláltalak és most itt is végre! Imádom a kis pénztárcáidat, gyönyörű dolgokat készítesz, de ezt úgyis tudod! ;) :)

Üdv:
Kankaleen