2011. április 18., hétfő

Hétfői tervek

Vadjutka  buzdított eme poszt megírására, ahogy másokat is, mások posztjait is olvashatjátok nála.

Lássukcsak, van néhány restanciám postázásból és varrásból is, aztán nem idegen tőlem a terv készítése, reggel azzal indítottam, egy A/4-es papírosra felróttam a heti teendőimet a munkámmal kapcsolatban, ilyet máskor is szoktam. Aztán tervezem már vagy két hete, hogy a kedvenc újságokat és könyveket (foltvarrós mindez természetesen) átlapozom és öntapadós cetlikkel megjelölöm a nekem tetsző dolgokat. Ugyan vannak már bennük ilyen cetlik, de minden alkalommal más tetszik és más inspirál.

3 megjegyzés:

vadjutka írta...

ez a cetlizős dolog jó ötlet!

Bejus70 írta...

Turpisság van a dologban, ugye? Mert a jobb felső sarokban látható két kis tartó nem könyvbéli fénykép, hanem a Te munkád...

dióhéj írta...

Bejus, dehogy, az valóban a könyvben van, én főleg hímzek mostanában, habár régen sokat applikáltam :)