2011. január 6., csütörtök

Visszatekintő

Nos összegezzük akkor az elmúlt évet varrásügyileg: nem sokat varrtam, majdnem semmit, de tekintve, hogy legszívesebben mindigegyfolytábban varrnék, vagy legalábbis valami textillel foglalatoskodnék, a sok is kevés volna. Némileg hátráltatott a varrásban az a gondolat is, hogy mi lesz a sok felhalmozódott táskával, faliképpel, takaróval és egyéb jószággal, de ezt a problémát látszólag megoldottam azzal, hogy regisztráltam az etsyre és a meskára. Azért csak látszólag, mert eladni még nem adtam el semmit, viszont év vége felé tágítottam némileg az eladandó, de főként a befejezetlen holmik univerzumát. Ezeket a képeket ollóztam össze hirtelen, nem biztos, hogy mindent az elmúlt évben varrtam, csak az biztos, hogy én varrtam őket.

6 megjegyzés:

Kathy írta...

Fantasztikus dolgokat alkottal! A portre az valami csodas!:))

dióhéj írta...

szia Kathy, igen, azt hiszem meglátszik a dolgaimon, hogy mi az, amit igazán szeretek varrni...mondjuk ez nem csak rám igaz :)

Katalin írta...

ennyi mindent varrtál? ez csodás, én mindíg csak tervezgetek, aztán álom marad...

dióhéj írta...

Ó, hát van olyan ezek közül, amit nem 2010-ben varrtam, de olyan is van, amit igen, de nincs is lefotózva, vagy pocsékul sikerült és letagadom :)

Ledorka írta...

Teljesen el vagyok ájulva a tudományodtól, stílusodtól. :) Még a "Dióhéj" név is telitalálat. Amit eddig láttam, mind 5* . (Félév van, vagy mi... :D)

dióhéj írta...

így könnyű ötöst kapni...itt az ember csak akkor felel, ha akar :)