2011. január 30., vasárnap

Játék nálam is

Arra gondoltam, ha lesz 100 olvasóm, akkor lehet majd nálam is játszani. Persze sokáig azt se tudtam, hogy van ilyen, mert még én sem olvastam a saját blogomat, nemhogy mások, csak varrtam, aztán nem osztottam meg ezt senkivel, vagy nem is varrtam, így nem volt mit megosztani. Mostanában rájöttem, hogy kedvet lehet kapni mások varrós kedvétől is és hát attól is, hogy megoszthatom, mutogathatom, mit tegyek, ha ilyen mutogatósnak születtünk mi emberek és ráadásul ez alól én sem vagyok kivétel. 

A játéknak annyi a lényege, ami másoknál is általában, kivéve, hogy én kihagyom belőle a fészbúkot. Tehát, a játékot rendszeres olvasóim között hirdetem, írjátok meg a blogotokban és hagyjatok itt egy megjegyzést, hogy tudjam melyik nyereményre fáj a fogatok. 

1. Saját festésű és nyomtatott anyagokból egy szerény kollekció
2. Stitched with Love című könyv, applikációk lépésről-lépésre, minták és ötletek (ízelítő a képeken)
3. És azoknak az olvasóknak, akik nem varrnak, egy neszesszer, a nyertes által választott színvilágban

Szerintem egy ilyen játéknak elég egy hét, úgyhogy a játéknak legyen vége mondjuk 6.-án vasárnap délben,
délután pedig sorsolás (valamikor ebéd után).

Jó játékot!

99 megjegyzés:

dióhéj írta...

jaigen...lehet, hogy nem egyértelmű...3 nyertes lesz kisorsolva :)

Katalin írta...

Jóóóóó, jövök, itt vagyok,de mit kell tennem?? még sose játszottam, csak olvastnm ilyesmit:)))))

Katalin írta...

megvan...kitettem a blogomba...megjegyzem a könyv nagyon klassz lehet,
arra szeretnék pályázni:))
vagy nem?
olyan bizonytalan vagyok:))))))
nem?

zazálea írta...

édes bogaram, szeretnélek megnyugtatni, hogy aki varr, annak is jól jön a neszeszer, de ezt ne vedd készpénznek, mert nekem pl. a festett anyagokra fáj a szívem, de a könyvre is, mondjuk :o))
(mindig olvaslak, akkor is, ha nem hagyok megjegyzést, csak tudd meg :o) )

Cserny Laura írta...

Szia!
Festett anyagokra szeretnék jelentkezni:))
Laura

Marcsi írta...

Szeretnék játszani, csábítóak a nyeremények. Megpályáznám az anyagfelajánlást.További sikeres alkotást!

dióhéj írta...

há jó Zazálea, én magamból indulok ki, hogy varrni imádok, de annyi mindent nem használ az ember, amit megvarr, oszt néha nincs hova tenni, de még varrnék és varrnék és varrnék mindigegyfolytában :)

Kriszpicur írta...

ÉS akinek nincs blogja????
Kriszti

GumiPók írta...

Neszeszert szeretnék, de nagyon!

Unknown írta...

Örülök, hogy osztozkodsz velünk! Amióta blogolok én is megtáltosodtam! :)
Az anyagok is tetszenek, de ha már választani kell akkor könyvet mondanék! Hirdetlek, követlek!

Unknown írta...

Jah! és 6.-án lesz a szülinapom!!!! :)))

Kaccat írta...

Szia én is játszanék, és nekem azokra a csodaszép anyagokra fáj a fogam, de a könyv is klassznak tűnik, a nesziről nem is beszélve, de maradnék az anyagoknál :-)

Andy kuckója írta...

Szia,
Csábítóak az ajándékok. Anyagok, könyvek?! Nem is tudom mit választanék. Az ízlésedet ismerve talán maradok az anyagoknál.

Ledorka írta...

Mivel én voltam a 3. rendszeres olvasód, lennék most az első nyertes. :D Az anyagaidra (vagy a könyvre? :D) fáj a fogam. :) (A neszeszeren is elgondolkodtam ám! :D)
Köszönöm a lehetőséget!

dióhéj írta...

Jé, honnan lehet azt tudni Lidércke, hogy te voltál a harmadik? Azt hittem sorrendbe rakja, kivéve a képteleneket, mert őket a legelejére.

Kriszpicur, természetesen akinek nincs blogja, az felmentést kap az alól, hogy kitegye a játékot a blogjába, tehát nyilatkozhatsz bátran, hogy melyiket szeretnéd megnyerni :)

Ledorka írta...

Jaj, lehet, hogy tévedtem, most visszanéztem. Bocsánat... :) Kevertelek valakivel - mármint nem téged, hanem valamelyik másik blognál néztem eszerint, hogy harmadik voltam, és lám, már milyen sokan vagyunk olvasók. No, de azért nyernék... :D

Barbaral írta...

Én meg akarom kaparintani azokat a nyomtatott anyagokat:)))
Apánk pókerezik a neten csak most szünet van, én meg kutyafuttában bekukkantottam:) Úgyhogy csak éjjel teszem ki a játékodat a Pepecselő:)-re ha nem gond.

MrsYarnart írta...

Lelkes olvasód vagyok! És nagyon szeretnék egy neszesszert, Tőled :) A szín-és anyagválasztást rád bíznám, ha nyernék... Olyan szép dolgaid vannak :)

szaberka írta...

Nagy bajban vagyok, ha választani kell! Talán az anyagok, mert azokban további alkotások rejlenek, de igazából bárminek örülök!

Névtelen írta...

sajnálom, hogy a fb-ot kihagytad belőle, mert igy például nem tudok benne részt venni. nekem nincs kézművesblogom. talán majd máskor.

dióhéj írta...

Marlen, hiszen nem írtam, hogy csak kézműves blogosok vehetnek részt benne.

Kata írta...

Köszönöm a lehetőséget én is!!!!
Viszont bajban vagyok a választással, mert mindegyik annyira jó ajándék :))))))))
Talán az anyagokra pályáznék, abból nekem még úgy is nagyon kevés van és nem mellesleg igazán egyediek, gyönyörűek :)

agibo írta...

Jaj de jó!
Tisztelettel jelentem: szeretnék nálad nyerni. Mondjuk anyagokat... vagy könyvet...vagy inkább neszit.
No jó! Bármit!
Imádok játszani. :)

Farci írta...

A fogam a neszeszerre fáj! :)
Köszi :)

BORI írta...

Persze én is szoktalak nézegetni, de a játék kedvéért (mert olyan jó játszani, a gyermeki lélek bennem lakik) én is hivatalosan követlek!Engem a könyv érdekelne....még elfér(ne)a könyvespolcomon! :)

Névtelen írta...

nem, persze hogy nem, de ha belegondolsz, az ilyen felhivások csak a kézművesblogok számára adnak lehetőséget a részvételre. amit én is csinálok, annak a profiljába nem illeszkedik egy ilyen átékfelhivás. oldalsávom nincs, mint a blogspotosoknak, hogy ne legyen zavaró.

dióhéj írta...

Nem tudok erre okosat mondani Marlen, én sem keverem a főzős blogomat a varróssal, de úgy láttam nálad mindenféle dolog van, hajfestés, bolero festés, fülbevaló készítés, irodalom, persze te döntöd el, mi zavaró a saját blogodban, dehátakkor ha zavaróak a dolgaim, akkor mit is szeretnél nyerni :)

BORI írta...

13. lettél a követőimnél :)
Ugye nem vagy babonás, én szeretem ezt a számot! Hozzon Neked is szerencsét!

martimez írta...

nekem is jöhet bármi, mindennek örülnék :)

atira írta...

Köszönöm a lehetőséget ! Én is jönnék játszani, az anyagokra pályáznék.

Anyinyóka írta...

Nagyon csábító ajándékok! Szeretnék jelentkezni. Mivel kezdő blogoló vagyok nem tudom hogy tudom kirakni a játékot a blogomon.
Segítenétek? Addig is próbálkozom vele.
A könyvet szeretném!

Anyinyóka írta...

Próbálkoztam és sikerült betenni a linket.
Köszönöm a lehetőséget.

Anyinyóka írta...

Próbálkoztam és sikerült betenni a linket.
Köszönöm a lehetőséget.

csigaszabo írta...

Indulnék, a könyvért legszívesebben. (Az anyagokért csak akkor, ha polcot is küldesz velük :) Köszi a játékot!

Forgács Fanni írta...

Ebből én sem maradhatok ki! Anyagok, ííígen, könyv hááát persze, neszi, abból sosem eléééég :-).

Edige írta...

Ezt nem lehet kihagyni... Nekem az anyagokra fáj nagyon a fogam! :-)

timka írta...

Én is az anyagokat szeretném:)

F.Gina írta...

Jócskán túl vagy már a 100-on :))
Én bármelyik nyereménynek örülnék !

Ramimami írta...

Sziasztok. Jönnék én is játszani. A festett anyagok nagyon bejövősek, persze a könyv is érdekel.
Reklám a blogomon.
ramimamikuckoja.blogspot.com

Kicsoda írta...

szerintem sincs igazad, en pl nagyon szivesen kapok varrott dolgot, megha meg is tudom csinalni:-)

Hajni írta...

Szia! Én a könyvre pályáznék, de az anyagok is csodálatosak! Köszönöm a lehetőséget!

dióhéj írta...

sziasztok, hű de sokan lettünk, de jó :)

Kicsoda, hát azé tettem bele a neszesszert is, hogy akik nem varrnak és szeretnének ilyet, vagy akik varrnak, mégis szeretnének ilyet, ők is tudjanak választani :)

Judit írta...

Bizony, bizony, csatlakozom a többiekhez, hogy varrni tudónak is csöpög a nyála a neszikért, de ha választani lehet akkor az anyagok a vonzóbbak egy leheletnyivel csak!
Köszönjük a játékot, csodaszép a blogod egyébként!

emilil írta...

a neszeszert szeretném:)

Strugamano írta...

Játszom én is blognélküli, de lelkes olvasódként. Az anyagokra pályázom. :)

Lente Julcsi írta...

De jó :)
Az anyagokat szeretném megnyerni!

Erika írta...

Csatlakozom a játékhoz.
Mindegyik nyeremény csábító!
Nálam ez a sorrend: festett anyag, neszeszer, könyv.
Egyébként máris van egy sikerélményem, sikerült felraknom a linket az oldalsávba. Ez még nálam eddig kimaradt :-))
Az ajándékot ha nem is fogom megnyerni, amit sajnálni fogok, azért érdemes volt résztvennem, mert valamit megtanultam a blogozással kapcsolatban.

Huligánlány írta...

Én is játszom!

Halász Csilla írta...

A JÁTÉKRA JELENTKEZEM ÉN IS ......és az anyagokra pályázom,látom a képen az anyagokat:)),és a barna-zöld v.barna-kék párosítás most nagyon én vagyok. :)))

Süle Mónika írta...

Szió!

Az általad festetteket szeretném, vagy a könyvet! Gratulálok a munkáidhoz és a sok érdeklődőhöz, csak így tovább!

Üdv: Móni

Csilla írta...

Én is jövök játszani. Kicst nehéz dönteni, talán a könyv vagy inkább az anyagok, bár a neszik is angyon jók, nagyon tetszenek a munkáid.

Halász Csilla írta...

NA....... csak sikerült kitenni a blogomban,....köszönöm a követést.:)))

KisVirág írta...

Én is, én is, én is... :)
Ha már választani "kell", akkor a könyv, de valójában teljesen mindegy! Holnap ki is kerülsz :)) mármint a blogomba :)) addig szúrkolok, hogy jó sokan legyünk, elvégre úgy a szép :))

Kriszpicur írta...

Köszönöm szépen:))
Mivel varrni nem tudok a könyv vagy a neszi:)
Kriszti

Görgei-Reiner Rita írta...

A festett anyagaid szerelmese vagyok, köszönöm a lehetőséget!
További jó alkotást!

Erika írta...

Szeretnék én is játszani.
Nehéz a döntés...anyag vagy könyv? Maradok a könyvnél.:))

inecsg írta...

Azokból a gyönyörű anyagokból szeretnék! :-)

Névtelen írta...

ha félre akarsz érteni, olyat belemagyarázni, amit én nem irtam - tedd. vannak itt sokan, tényleg mit is akarnék én itt?:)

Tánya írta...

Gratulálok a száz olvasóhoz. Én a könyvet szeretném:)

Névtelen írta...

Jelentkezem én is hátha.. Mindegyiknek örülnék, de legjobban a könyvet szeretném:)

Monica írta...

Hűűűűűűűű, micsoda lehetőség!
Én az anyagokat pályázom meg.
Feltételek teljesítve!

Cinella írta...

Szia!
Szeretnék én is jelentkezni a játékodra. Nekem a könyv tetszik nagyon. :-)
Köszönöm.
Cinella

Kedy írta...

Nagyszerű nyeremények! Nekem az első ajándék a legszimpatikusabb, jó lenne szép anyagokat nyerni! Követőd vagyok, kitettelek a blogomban :)
Sok sikert a játékhoz! :)

Erzsébet írta...

Gratulálok a sok olvasóhoz, szépen megugrott a száma :-) Az anyagaidra pályáznék, bár a szépséges neszeszer se semmi!

napos írta...

Erzsébethez csatlakoznék, a festett anyagok vagy a neszeszer nekem is nagyon tetszene :)

dióhéj írta...

nem tudom Marlen, lehet, hogy valóban félreértettelek, sem keménykedni, sem rosszul érezni nem szeretném magam ebben a játékban...hiszen írtam, hogy akinek nincs blogja, nyilván nem teszi ki a blogjába a játékfelhívást, hogyan is várhatnám el tőle...de nem bánom, aki szeretné, ossza meg inkább a fészbúkon, úgyse látom, azért mert én nem kedvelem azt a helyet, még más kedvelheti :)

Névtelen írta...

félreértettél, mert egyszerűen csak egy problémára hívtam fel a figyelmet, ha már ennyi kézműves blogger jár ide, akik rendszerint kikötik, hogy ki kell tenni saját blogba a felhívást, és nem lehet fb-on megosztani. nagy hibát követtek el, mert a fb ingyenes reklámlehetőségeit ki nem használni, egyszerűen hülyeség. rossz annak is, akinek van ugyan blogja, de valamely furcsa okból nem akarja játékfelhívásokkal telezsúfolni...ennek következtében sokszor azt látom, hogy a kézművesbloggerek egymással játszanak, s voltak olyan játékok, melyeket egymás után ugyanazok nyertek meg....egyszerűen mert senki más nem fért bele a kikötéseikbe...ennek mi értelme van?:) remélem, eljut az itteni olvasókhoz ez az álláspont, s megbarátkoznak a fb-kal. S most végül, köszönöm a lehetőséget, de tartva magam a te általad felállított szabályhoz, most nem játszom:) kézcsók!:)

dióhéj írta...

Ó, hát az, hogy mi hülyeség, az mindig nézőpont kérdése. Valóban, aki reklámozni akar, annak jó lehet a fészbúk és akármennyire is nem az én világom, ha egyszer eljutok oda, hogy marketingszempontokat kell figyelembe vennem, valószínűleg én is kihasználom, ahogy sokan teszik.

Nem vagyok képbe azt illetően, kik szoktak nyerni, de még sosem méltatlankodtam egy játéknál sem, hogy ejjnye, hiszen én ki nem állhatom a fészbúkot, tessenek más szabályokat felállítani, mert én bizony ott közzé nem teszek semmit :)

És hogy a kérdésedre is válaszoljak, mely szerint mi értelme van: az az értelme, hogy örülök a hasonszőrűek megnyilvánulásainak, hasonló bejegyzéseinek, követem őket én is és jó volna minél több varrós bloggerinát felfedezni.

Hű. Remélem nem hagytam ki semmit.

marlen írta...

mindegy, nem értesz:)

dióhéj írta...

ááá...ilyen hamar el se olvashattad amiket írtam, még ki se hűlt :)

Unknown írta...

Bolhából elefánt??? Nem kell játszani!!! Én szívesen játszom, és nem sértődöm meg, ha több helyen is nyerek! :DDD

Ami írta...

Én is jöttem játszani!

petitange írta...

Szeretnék én is játszani és a könyvért indulnék! Köszönöm szépen! :)

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Monika írta...

Jaj,de sokan vagyunk.:)
A kínálat egyszerűen nagyvonalú és csodás!!!!!Én a könyvet szeretném nagyon,olyan nagymamis.:)
Aztán a neszeszert.:)A csodás anyagokat azért nem,mert az emberem kidob engem is,ha még több anyagot szerzek.:(
Köszönöm a lehetőséget,blogomba kiteszem.ÉS: nagyon izgulok.:)

kekezust írta...

Játszanék én is! A kölkök blogja zárt, de nagyon szeretnék egy neszit!

Ládikó írta...

Szia! Én még csak most találtam rá a blogodra, nagyon klassz dolgokat készítesz, gratulálok. :)
Jelentkeznék a játékra és a neszeszert szeretném. :))

Timi írta...

Kedves Dióhéj!
Mammkánál olvastam a játékodról és bár nem szoktam játékra jelentkezni azoknál, akiket nem követek, most kivételt teszek :o), mert olyan gyönyörű dolgokat készítesz, hogy szeretném továbbra is olvasni a blogodat :o)).
Mindegyik nyeremény csodás, de a könyv talán a legkedvesebb...(persze a neszeszer is fantasztikusan szép és az anyagok is...:o) )

SDAnita írta...

Maris kiteszem es jelentkeznek is...az anyagokert. O, es udvozollek Teged nalam :-)))

Szera írta...

Szia Dióhéj!

Mondjuk - hosszas gondolkodás után:)
- neszeszer ! Mégis csak az dicséri leginkább a kezed munkáját... :)

Judit Eszter írta...

Szeretnék játszani és a könyv az igazán felkeltette az érdeklődésem.
A munkáid nagyon tetszenek, így tovább!

Heni írta...

Én is jöttem játszani. Mindegyik felajánlás gyönyörű, de igazán csak a neszesszerrel tudnék mit kezdeni - a többit csak csodálni tudnám:-)

Névtelen írta...

Jó kis mézesmadzag!

Eta írta...

Csatlakozom a játékhoz.
Mindegyik nyeremény tetszik!
könyv,festett anyag, neszeszer,
bármelyiket szívesen használnám :)
követőd vagyok és kiraktam a blogunkra

borcsamama írta...

Szia Dióhéj!

Blogtalanként ugyan, de rendszeresen olvasom a blogodat, és mindig is csodáltam a munkáidat.
Szeretnék én is résztvenni a játékodban. A nyereményeid nagyon csábítóak, mindegyiknek örülnék, de ha már sorrendet kell állítanom, akkor talán anyagok,könyv, neszeszer.

Anzso írta...

Jaj hát én is olyan bizonytalan vagyok! :-)
Az anyagok olyan szépek, a neszik mindig jól jönnek és a könyvből mindig lehet valami újat tanulni! :-)

Ági írta...

Mi is játszanánk!!! Hogy melyikre vágynánk?? Nehéz kérdés :-( A könyv is csábító, de az anyagoknak nem tudunk sohasem ellenállni.

Lara írta...

En az elsot valasztom.

Timici írta...

Szia, szeretnék részt venni a játékodban és ha nekem kedvez a szerencse én a könyvnek örülnék vagy az anyagcsomagnak.:o)
köszönöm a lehetőséget! üdv, Timi

misibea írta...

Jelen! :o) Kézimunkáid szájtátva csodálom, nagy boldogság nekem részesülni bármelyikben, úgyhogy besorakoztam én is! :o)*****

Péter Szidónia írta...

Lila neszeszer érdekelne...

Labidiga írta...

Kitettelek a blogomba, és a festett anyagokért repes(ne) a kicsi szívem...:-)

Szilvavirág írta...

Mindig legnyűgöztek a munkáid^^ Így én csak azis azokból választanék, első, vagy harmadik lehetőség^^ Még sok-sok csodaszép munkát kívánok neked^^ (amorfsziluett.freeblog.hu)

Ida13 írta...

No, ahogy látom nincs nagy esélyem, de "porba szerencse"!Én a könyves kupacba kérem magam.

Szegusz írta...

Nagyon szeretném azokat az anyagokat! :))

kastanie írta...

Szia, még sose jelentkeztem ilyenfajta játékra, de hadd legyen közelebb a 100-hoz:
az anyagra pályáznék

Évi (Vica) írta...

Én is jövök játszani és az anyagokat szeretném. A blogom oldalsávjába kitettem a játékot

Endy írta...

...majdnem lemaradtam a jàtèkròl. Mostanàban nagyon ritkàn "jàrtam" a blogosok kozott. Ha szerencsèm lenne a konyvet vagy az anyagokat vàlasztanàm!

dióhéj írta...

Hű, jó sokan vagytok, örülök, nemsoká felírkálom a neveket cetlire és van itten két szép boszorka, akik elvállalják a sorsolás körüli teendőket :)