2009. február 7., szombat

La Boca





Buenos Aires La Boca. Vissza-visszahúzott, igaz el se nagyon tántorodtam. Nem is tudom Hundertwasseren és Gaudin kívül van-e még olyan, ami ekkora hatással volt rám.
Az élénk színek, a bádog, a deszkák, az a hányavetiség, ahogyan a házak egymásmelletiségében még véletlenül sincs rendszer. Megfér egymás mellett a kicsorbult kövekkel kirakott lábazat, a rikító színűre mázolt kovácsoltvas erkélykorlát, a hirtelenkék kandeláber és szőrös-szálkájú apácarács. Lenyűgözött na.



8 megjegyzés:

dixike12 írta...

Már odaát irtam, hogy nagyon jó a képed, most csak annyit, hogy én is sokat időztem ezeknél a szines házak képeinél, tényleg az ember szinte bámulja ezeket a szines fantasztikus, összevissza házakat, és még ugy néz ki, hogy laknak is benne. Jó, hogy megcsináltad.

Juhizs írta...

Na, végre idén már (!) írt 3 (!) blogbejegyzést... azt hittem, hogy ha akar az ember tudni Önről valamit, akkor az a minimum, hogy el kell zarándokolnia Tatabányára... :-)

dióhéj írta...

hát én szóltam kérem az elején, hogy nem leszek rendszeres, de felélénkült nagyon a varróskedvem mostanában :-)

Juhizs írta...

nem rendszeres, nem rendszeres, azért a nem élet attól (is) jó, hogy néha-néha azért van ;-)
(Nyugodtan tessék törölni, nem sértődök meg) :-)

Juhizs írta...

nem = nemi...
jól van, naaaa, kapkodtam, már a témától izgalomba jöttem..
(tessék szíves lenni törölni a bejegyzéseimet ;-)

dióhéj írta...

jahajj émmeg nem értettem mér kéne itten bármit is törölni, mongyuk mosse :-)

lyency írta...

nagyon jól sikerült szép munka, ügyesnek teccik lenni. a színek, a formák az írással együtt, jól visszaadják és megerősítik a képek hangulatát

dióhéj írta...

nini :-)